Onderhoud & herstellingen

Zowel de verkoop als het onderhoud van heel wat automerken behoren tot onze specialiteiten. Van herstelling tot onderhoud, u kan op één van onze vele vestigingen terecht voor een professionele service.

Onaangename verrassingen op uw onderhouds- of reparatiefacturen voorkomen? Met ons onderhoudscontract weCare behoort dat tot het verleden.

Zorgeloos onderhoud met weCare

Te gebruiken olie

De specificaties van de motorolie die u dient te gebruiken worden bepaald door de constructeur. Bij elk onderhoud zullen we steeds deze aanbevolen olie gebruiken, waardoor we een optimale levensduur van de motor garanderen.

Indien u olie moet bijvullen, dient u motorolie te gebruiken die beantwoordt aan deze specificaties. Vraag deze referenties aan uw A&M service partner of beter nog, zorg ervoor dat u steeds een bus met deze olie in uw wagen heeft.

Maak een afspraak

Forfaitaire prijzen

De constructeur heeft voor de meeste interventies (mechanische en carrosserie) een forfaitaire interventietijd voorzien, en ook een interval voor de vervanging van bepaalde onderdelen. Op basis van deze gegevens stellen wij u forfaitaire onderhoudskosten voor die overeenstemmen met de voorschriften van de constructeur, waardoor onnodige facturaties vermeden worden.

Dankzij het gebruik van deze forfaitaire tijden kan een uniforme tarificatie aangeboden worden in de hele A&M Group organisatie.

Maak een afspraak

Zorgeloos onderhoud met weCare

Onaangename verrassingen op uw onderhouds- of reparatiefacturen voorkomen?

Met weCare behoren onvoorziene kosten tot het verleden. Beheer uw budget optimaal en rijd steeds in een goed onderhouden wagen dankzij een voordelig lange-termijnonderhoudscontract.

Toponderhoud

Uw auto wordt altijd onderhouden in een erkende merkgarage.

Geen onvoorziene kosten

Geen gedoe met facturen of onvoorziene kosten. U betaalt gewoon een vast bedrag per maand.

U bespaart

Onze studies geven aan dat een weCare contract zorgt voor een mooie besparing op uw onderhoudskosten. Reken daarbij op een verlengde garantie en uw kostenplaatje geniet van een sterk voordeel.

Enkele weCare configuraties

Terwijl u de keuze maakt voor uw ideale wagen uit ons aanbod, tonen we alvast een mooie besparing op enkele populaire modellen. Kiezen voor een weCare onderhoudscontract betekent in de meeste gevallen een verlaging op uw servicekosten, maar ook een verlenging van de fabrieksgarantie. Kies voor het zekere.

Deze berekeningen zijn gebaseerd op een gemiddelde slijtage bij een looptijd van 5 jaar of 105.000 km. Hierin zijn herstellingen verrekend die na 3 jaar buiten waarborg vallen.

Bekijk onze wagens

Audi Q3 35 TFSI

-4% goedkoper met weCare Gold
+ 2 jaar extra verlengde garantie

Audi e-tron 50 S-Line

-26% goedkoper met weCare Platinum
+ 2 jaar extra verlengde garantie
Inclusief winter- & zomerbanden

Audi Q4 e-tron 40

-27% goedkoper met weCare Gold
+ 2 jaar extra verlengde garantie
Inclusief winter- & zomerbanden

Pakketten

weCare Silver

  • Onderhoud
  • Slijtage

weCare Gold

  • Onderhoud
  • Slijtage
  • + Verlengde garantie

weCare Platinum

  • Onderhoud
  • Slijtage
  • + Verlengde garantie
  • + Winter- en zomerbanden (incl. wissel en bandenhotel)

Voordelen van weCare

  • Wees altijd gerust dankzij een gecontroleerd budget, een vooraf bepaalde kostprijs en geplande betalingen.
  • Uw voertuig zal technisch altijd in perfecte staat verkeren. U kan te allen tijde uw voertuig laten onderhouden en/of herstellen.
  • Verhoog uw kans op een meerwaarde bij doorverkoop dankzij een goed onderhouden voertuig. Bovendien heeft u de mogelijkheid om uw contract over te dragen aan de nieuwe eigenaar.
  • Geldig in alle A&M Group Cars vestigingen.

Wat dekt weCare?

Deze zaken vallen binnen het onderhoudscontract weCare*.

  • Onderhoudsintervallen voorzien door de fabrikant of de wetgever.
  • Mechanische en elektrische of andere herstellingen voor de goede werking van de wagen. (Voorbeelden: slangen, koppakkingen, kleppen, koplampen, ruitensproeiermotor, starter … enz.)
  • Stukken waarvan de vervangingstermijn wordt bepaald door het gebruik ervan door de bestuurder (slijtage). (Bijvoorbeeld: accu, remplaten voor- en achteraan, ruitenwisser vooraan, koppeling, schokdempers, enz.)

Niet gedekt door weCare

  • De banden en aanverwante werken (in optie voor fleetklanten).
  • Schade aan het koetswerk, de afdichting van de deuren, ruiten, open dak. Verkleuring, vervorming van de onderdelen en binnenbekleding. Cabriodak: esthetische schade of gebrek aan onderhoud of gebruik dat niet overeenstemt met de gebruiksaanwijzing van de wagen. Leer- en stofbekledingswerken.
  • De vervanging van stukken die niet noodzakelijk zijn voor de werking van de wagen (bv. zetelbekleding, versnellingshendel en balg, handgreep, verkleurd dashboard, versleten stuurwiel, vloertapijt …).
  • Achteraf gemonteerde accessoires, tuning of mechanische of elektronische wijzigingen aan de wagen.
  • Update navigatie van een navigatie-DVD. GPS-updates.
  • Geluidsvermindering (van de bekledingen/het dashboard …), tenzij het geluid de voorloper is van een toekomstig defect.
  • De koppeling na vroegtijdige slijtage of niet-conform gebruik.
  • Additionele brandstoffen en/of toegevoegde brandstoffen (AdBlue bv.).
  • De werken aan accessoires die niet van de fabriek komen, zelfs wanneer ze bij de concessiehouder gemonteerd zijn.
  • Wassen en onderhoud van het leer.
  • Werken uitgevoerd buiten het officiële net.
  • Seizoensgebonden nazichten.

weCare is een commerciële benaming van Volkswagen D’Ieteren Finance n.v. en een product van D’Ieteren n.v., maatschappelijke zetel : Maliestraat 50 – 1050 Brussel – België – RPR Brussel 0402623937, KBO 0403 448 140, FSMA 047196cA.

weCare organiseert en dekt eveneens de kosten die niet gedekt zijn door de Mobiliteitsgarantie: ongeval, diefstal, poging tot diefstal en vandalisme. De Mobiliteitsgarantie neemt de depannagekosten, de kosten voor een vervangwagen of de hotelkosten op zich.

* Lees de uitgebreide contractvoorwaarden op deze pagina.